Wednesday, August 17, 2011

Rainy days

Yoseob , pakwe saye memang comel .

Hye , hello . sori terlalu lame aku tak menghupdate blog nih . actually , my school ade buat satu program named wafi . and bende nih WAJIB . so , terpakse laa memakse diri untuk join bende alah nih . ape yang aku tak puas hatinyee , sebab form 3 TIDAK DIWAJIBKAN , kfine korang kan PMR candidates . okey okey , shuuuuuuuuuuuut .

Semalam lepas habis kelas , aku and beberape orang kawan , pegi rumah kawan aku yang dekat gile dengan skolah . jalan kaki dalam 5 min , dah sampai . sampai sampai rumah die , ade jee makhluk Allah yang kiut . So , aku terus serbu . sampai nangis budak tuh .

okey , kitorang siap siap mandi kat situ sebab malas nak mandi dekat skolah . 1 hour later , kitorang pi balek skolah . sampai tangge , terus termengah mengah . and then , okey , sambong sendiri . maleh daaah .

the conclusion is , aku banyak kali menguap waktu program tuh dijalankan .

oyeah , cikgu marah gilee kat kitorang tadi . slot terakhir tuh macam pfft jee . tapi , ape yang aku suke bile msok bilik seminar , sejuk betoooool .

okey , thats all , byee .

p/s : hidung aku berdarah tadi , banyaaaaaaaaak . sampai sekarang masih rase sakit lagi . mungkin sebab panas kott . okey , macam korang kesah laa kan .

Terima kasih akak anis for the lovely post :)

No comments:

Post a Comment