Wednesday, August 24, 2011

Roti bakar sedap

Dikesempatan ini , aku nak ckap , yang tajuk tuh sakai , TerimaKasih .



Assalamualaikum .

Okey , hye . ape khabaq ? actually , aku malas gilee nak menyakitkan jari nihh semate mate nak update blog haktuihhh nih . Tapi , disebabkan shakinahasfamawi nih dah berusaha sedaye upaye sampai habis tenage memujuk aku untuk mengupdate blog , aku update je laa . takut tetibe die nanges xP

Okey , di kesempatan ini juga , saye , RaihanIzzatiRuhaizam dari kelas tingkatan 1 IbnuSina \identiti telah terbongkar/ ingin mengucapkan SelamatMajuJaya . eh , bukan laa , SelamatHariRayaAidilfitriMaafZahirDanBatin . saje ucap awal awal . takut aku sibuk dengan kenduri kawen mase raye nanti XD

Okey , aku dah takde idea nak tulis ape dah nih . oyeah , result ujian bulan ogos hari tuh , teruk gegile . Serious , baru dapat bape je A . TEROOOOOKKKKK . kbye . Nak tengok cite Ramadhan Terakhir . BEEEEEEEEEEEEEST .

Assalamualaikum .


No comments:

Post a Comment