Wednesday, November 23, 2011

So random


Okey , I know , i know . Lama sungguh aku tak update . Aku update nih pon sebab aku bosan & aku rindu kawan aku . And hell yeah , I know , waktu macam nih selalunya kak Anis yang update blog dia sebab selalunya waktu nih aku dah tido . But , unfortunately , I'm still awake . Can't sleep , oh no .

My holiday kind of sucks & bosan . Tak habis habis enternet , enternet , enternet . Takde benda lain . tapi enternet lah yang penting dalam hidup , k aku merepek .

Okey sekarang tengah tengok cerita Kim Possible on chanel 615 .

Ahh , aku rindu zaman kanak kanak . takdak kana mangana . aku teringin nak pergi luar negara . merepek . aku nak pergi ko ko ko ko korea . nonsense . aku nak jumpa yoseob . kerepek . aku nak peluk dia kuat kuat . merepek kerepek haktuiiiiiiiiiih .

Kak lina sekarang tengah Spm . Kak anis tahun depan nak Spm . Aku dua tahun depan nak Pmr . Adik aku dua tahun depan nak Upsr . Ohh , lagi satu , adik aku yang lagi satu nak masuk tahun 1 dah tahun depan . Dia sekolah a a a a abim . Habis laa aku . arghhhh , kenapa aku ade banyak sangat adik ?

Okey , aku rasa aku dah penat menaip dah ni . Aku nak tido dah ni . Aku nak berhenti dah ni . Okey ? Selamat tinggal korang .





Don't you feel lonely by yourself , having to let go of the special one and realising how miserable life is without 'em ?

No comments:

Post a Comment