Friday, December 2, 2011

Hari ni aku macam rajin nak update blog. Tapi tak tau nak cakap pasal apa. Okey laa , kita mula macam nih.


Ahhhhhhhhh! school holiday sucks! okey , tak sebenarnya. tak lama lagi bahagia lah tuh cuti aku nih. Tapi memang betul lah macam bahangong je cuti kali nih. Ehh , aku nih keling kan?


Aku rindu kawan kawan comel aku. Aku rindu kakak kakak comel aku. Aku rindu adik adik comel aku. Tak lama lagi diorang ada yang nak pindah, tinggalkan Abim. Aku, InsyaAllah stay lagi dekat Abim. Entah ramai ke tak form 1 yang nak pindah. Yang aku memang pasti sekali , tahun depan jiran aku mesti tak berapa ramai.


Weh korang, cuti tinggal berapa minggu lagi? Aku rasa macam kejap sangat laa dah nak habis cuti sekolah. Nanti kena masuk sekolah balik, kena belajar. ergh I just hate that part.


Aku teringin sangat nak kumpul banyak banyak kaca mata *tukar topik sat* weh , asal hah? Tumblr dah ada limit post? benci laa. dah laa gambar kat situ semua menguji kesabaran aku. erghhhhh! erm , aku rasa aku dah habis tenaga untuk menaip lagi , so byee-ah.






Tell me you remember, when you came and sat so close to me, could you hear my heart whisper, telling you that you are all I need?

*ending*

No comments:

Post a Comment