Tuesday, March 13, 2012

This time is over

Yeah, its over.




Assalamualaikum. 

Hai korang. rindu post aku tak? hahah, okay. ohh tadi nada update, fuhyoo fuhyoo. dia baru balik daripada buat umrah. best kan? bila lah giliran aku nak pergi sana ek. mungkin satu hari nanti, insyaallah.

ummm ermmm ammmm, sebenarnya, dah blank dah tak tau nak tulis apa dah. ok actually, esok aku ada family vacation ke holiday whatsoever lah. kitoraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang tak pergi singapore pun, tak pergi paris pun, tak pergi london pun, tak pergi luar negara senang cakap. lahai, pergi morib je. dekat dengan banting tu haa. kan aku dah cakap, tak jauh pun *tak cakap pun sebenarnya.

pastu pastu, insyaallah, lepas tu balik kampung. dan berkemungkinan mulai esok aku tak on fb sampai hujung minggu. ohh, sadis sungguh. tapi mungkin ada lah jugak on pakai phone, kot.

dan sebenarnya, aku tak pack lagi. sebab, aku malas. so, bye, assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment