Friday, August 10, 2012

You're the only one, babe

*sesungguhnya, setiap tajuk post blog ini tiada kena mengena dengan isi di dalamnya* Baiklah, bismillahirrahmanirrahim.

Assalamualaikum.

Hai.

wassup? maaf lah lama membisu. sesungguhnya blog ini seperti tidak lagi wujud dalam hidup aku. Ini pun sebab bosan, terpaksalah meluangkan masa yang terluang ini dengan mengisi ruang yang ada di dalam blog yang kosong ini.


*maaflah kerana secara tiba tiba, saya telah menggunakan hashtag di blog ini.

.......

Secara terus terang saya berkata, rasa macam nak delete dan pupuskan blog ini. maklumlah, sekarang ni kan musim orang ramai cakap nak buang blog tapi tak terbuang buang blog tu. *ek?

So speechless.

I've a bad neeeeeeewwwssss! sejarah dapat 44 percent sahaja! and i've started wondering, what if, keputusan sejarah saya akan berterusan macam ni, sampai f3? what will happen to my PMR result next year? Ya Allah, aku kena usaha dengan lebih keras lagi. Ini serious!

......

Okay, sebelum benda ni buat aku rasa macam nak pengsan, better aku back off. and sorry, my english wasn't that good enough. yelah kan, dapat markah pun, 75 percent.

Oh y oh y Raihan? bersyukurlah sikit.

Okay guys, selamat bersahur, esok. Jadikanlah Ramadhan tahun ini penuh barakah. Assalamualaikum.

Baju raya korang warna apa?


Bye.

No comments:

Post a Comment