Sunday, August 21, 2011

Je t'aime


Assalamualaikum .

Hye , what up ? sudah lame aku tak update sebab aku malas . okey , semalam , aku pi sakitkan kaki dekat Alamanda . Lepas tusyen , balik , siap siap , then straight pi sane . Beli baju casual untuk raye nanti . Also , flat shoes . Mase dalam perjalanan pi Alamanda tuh , memang aku tido . nyenyak gilee kott . selalunye kalau dalam kerete , mesti akan syiok nyanyi lagu lagu yang ade kat radio . tapi , disebabkan waktu bulan puase nih , ayah aku bukak ikin f.m , takde laa mood nak nyanyi . lagu nasyid bhaii . lagi pun , aku penat , memang sentap ahh kan --'

Berbuke semalam dekat Secret Recipe kat mane tah . mase tunggu berbuke , kak anis dengan aku nyanyi lagu korea ; fiction , on rainy days dengan bersungguh sungguh nyeee . muahahaha .

Sisters rock ! geng g-shock , babeh .

Suddenly , I feel thirsty . Okey , takpe , lagi sikit jee nak berbukeee . okey , bye .

Assalamualaikum .

No comments:

Post a Comment