Sunday, August 21, 2011

Kenape esok Isnin ?


Cepatnye lah mase nih berlalu . Lagi 8/9 hari je lagi . Serious , sedih gile bile dapat tau lagi sikit hari je lagi nak raye sakan . Yo , aku tak amik tau sangat pon pasal hari ke berape dh puase sebelum nihh . Bukan aku tak suke nak raye raye sakan sakan nihh . Cume rase macam , entahlaa . Tak excited pulak nak raye . Ape ape pon , aku bersyukur laa sebab Allah dah bagi aku peluang lagi untuk berpuase dengan beraye tahun nihh . Alhamdulillah .

Okey , esok hari Isnin . Memang terbaik . Aku tak ingat same ade aku ade homework ke takk . Lantak laa . Oyeah , mak aku plan nak buat rumah terbuka kott waktu malam raye nanti . *Belum habis puase , dah bagitau dahhh ? Saje jee cakap , tak confirm ponn lagi . tapi , ape ponn , aku benci hari Isnin #Takde kene mengena .

Okey , bye , Assalamalaikum .

p/s : InsyaAllah , i'm gonna make sure that this year punye Eid was awesome and full of Barakah .

No comments:

Post a Comment