Saturday, October 1, 2011

May October be the best month ever


Assalamualaikum .

so , hari ni 1 october , kan ? erm , dah banyak dah bende berlaku mase bulan Sept kan ? banyak kesedihan , kekecewaan , kegembiraan , kesulitan yang aku lalui . dan dalam bulan Sept , aku asyik bergaduh dengan kawan aku . \diorang tak paham perasaan aku !/ *okey , aku tak nak cite cite sedih .

Walaupun banyak bende burok yang aku tak jangkakan berlaku pada bulan Sept lepas , sungguh , aku rase aku nak stay lame lagi dalam bulan Sept . Semua bende yang berlaku dalam bulan tuh , banyak sedarkan aku . Susah untuk cari seorang kawan yang ikhlas . Alhamdulillah , aku dapat kawan yang baik walaupun diorang tak pernah paham aku .

Banyak jugak kesalahan yang aku telah buat . Lebih banyak berbanding bulan bulan yang lain . Maafkan aku kawan . Aku tau memang aku yang sombong . Aku tak sepatutnya buat kau macam tuh . Bukan kau yang patut mintak maaf , aku yang patut mintak maaf . Maafkan aku .

Aku berikrar dan berjanji , akan berubah kepada yang lebih baik , akan cuba untuk tidak menyakitkan hati orang lain , akan cuba untuk merapatkan lagi tali persahabatan , akan ingat birthday kak Anis Syakirah , akan cuba untuk cuba semua tuh , okey ?

Aku tak sabar nak tunggu November datang.

2 comments: