Monday, October 31, 2011

Strawberry chocolate hazzelnut

Tamrin agak best , kbye .
Okey , sudah lame tak mengucapkan sepatahduapuloh kate dalam blog nih . okey , speechless .











A real friend is one who walks in when the rest of the world walks out

Okey , di sini , saya sebagai guru besar sekolah ingin memberitahu bahawa pada hari jamuan akhir tahun diadakan , pelajar pelajar dibenarkan melanggar peraturan sekolah xD *harapan je laa .

Takdelaa , aku nak ucapkan ribuan terima kasih kat kawan kawan aku yang sudi jadi kawan aku , yang sudi jadi kawan rapat aku , yang sudi jadi kawan karib aku , yang sudi jadi kawan jauh aku , dan yang sudi jadi kawan sejati aku . oyeah , tak lupe jugak yang sudi jadi kawan jahat aku . Thanks a lot kauorang .


A glimpse of your smile tells me this was meant to be .

Raihan Izzati Ruhaizam loves you .

No comments:

Post a Comment