Sunday, November 13, 2011

Ooh o oh o oh o ooh

Assalamualaikum w.b.t .

Semalam punya semalam 12/11 (:

So , pagi pagi bangun , tak mandi , tak kemas tilam , dengan rambut kusut masai , aku pergi on laptop kak lina . First , aku buka e-net , terus login muka buku . tengok dah _ notif *sikit sangat sebab tuh tak nak bagitau . apa lagi , bukak tengok ade orang hantar app laa , komen status . eh , bukan tuh yang aku cari . so , aku cari , cari , scroll scroll ke bawah sikit , yaaaaah , dah jumpeee .

*tak berniat nak menunjuk nunjuk ke ape . cume nk menunjuk nunjuk yg hari tu adalah
birthday aku , terima kasih x)

Okey , birthday aku kali ni aku sambut dekat sini dengan family aku . Pastu kan , terserempak dengan diorang nih , diorang tanye kalau kalau boleh join kee tak ? so , kitorang bg jelaa xD
Pastu dekat sana , kitorang makan dekat restoran nama die T.G.I Friday . Boleh tahan sedap . KakLina dengan KakAnis kata , ade sorang mamat nih muke die macam Zahiril Adzim *pi search google kalau tak kenal . Boleh tahan handsome .

Semalam punya harini , 13/11 :')

Pagi pagi aku & KakAnis bangun awal jugak . Siap2 pakai baju kurung dengan tudung hitam legam macam negro . KakAnis pegang kamera . KakAnis dengan aku pakai kasut warna hitam legam jugak . Masuk kereta , pastu ayah bawak pergi esset untuk ihtifal sekolah tuh . Adik aku yang kenit tuh ade ihtifal jugak , versi tadika . so , ayah temankan dia & drop kitorang & ahmad kat esset .

Ayah drop kitorang betul2 kat depan dewan tuh . Kitorang dengan lagak beserta gaya , turun dari kereta #bajet artis laa sangat . Masuk2 , jumpe budak darjah 6 , then , pergi round sana , round sini , pastu pi tandas , amik gambar sat . Baru laa masuk dewan . Jumpa Nadiah dengan mak & bapak die . Nadiah join aku dengan KakAnis . Ramai kott yang tak datang ihtifal nih , jadi , kerusi pon belambak laa yang kosong . KakAnis , aku & Nad tak habis habis beralih alih kedudukan . kejap baris sana , kejap baris sini .


Okey , lepas dah habis ucapan guru besar , guru kecik , blablabla , kitorang tengok persembahan Ting. 3 . Diorang nyanyi lagu hambamu Allah . Best laa diorang punye . Dah habis tuh , kitorang keluar . KakAnis amik gambar dengan artis2 terkenal laa jugak . Pegi blog dia k ?

Owh , waktu kat ihtifal , aku jumpe anuar dengan faiz . Okey , tuh jee . Bongok tak ? ktak . Oyeah , goodluck untuk SPM candidates . Buat yang terbaik k ? Especially , KakLina nih haa x)

Kau tau ? Waktu 12/11 , pagi , aku on , semata mata nak tengok kau wish aku ke tak . Tapi , aku rasa , aku nih tak penting kott , sampai birthday aku pon kau lupa :(

No comments:

Post a Comment