Thursday, December 22, 2011

Susah nak bagi tajuk

Hye, assalamualaikum.

Akhirnya, aku berjaya merajinkan diri aku untuk mengupdate bloggah. Itupun pagi pagi buta nih.

Okey, nanti aku bersama adik adik aku akan serbu sekolah Abim, nak bawak balik beban MUAHAHAHAHAHA. Lambat sangat beli buku. Eh, baju sekolah pun aku tak beli lagi tau. Maybe beli minggu depan, I don't know. Okey, sekarang nih adik aku sedang dan tengah membuta lagi. wakakakakakakaka

Eh, aku dengar cita cikgu cakap tahun depan KH dah tukar. Bukan perdagangan lagi dah. Dah tukar kemahiran teknikal ke apetah. Aku sebenarnya tak nak amik tahu pun pasal kh nih, tapi aku kena belajar jugak tahun depan subjek kh nih. Leceh bebenor.

Harini aku balik kampung, tapi petang nanti laa maybe. Sebab pagi tengahari tuh nak pergi beli belah, pastu makan makan xD Cakap pasal makan nih, aku dah lama dah tak makan oreo warna hitam dalamnya putih. So, aku cakap kat ayah aku, kat Johor nanti nak singgah beli oreo tuh. Okey, macam perlu je aku cakap benda merepek nih.

Baju aku tak pack lagi. Malas sebenornya.


Awak datang dan menjadikan hidup saya sempurna, tapi saya tak nak
hidup saya jadi sempurna, Jadi, saya buang awak.

Saya kejam.

No comments:

Post a Comment