Friday, December 30, 2011

Zon bahaya

Assalamualaikum. Hye (:

So, setelah lama aku tak update, akhirnya. Okey, I'm giving you a warning. Post nih aku rasa boleh jadi sangat sangat panjang sebab aku ada banyak idea nak tulis apa. Gambar pun banyak okey. So, let me terangkan apa yang telah terjadi. From A to C.

1. Aku balik kampung.

Ok, on 22Dec, aku and family menjejakkan kaki ke kampung tercinta dekat Rengit, Johor, pada petang harinya. Well, pagi tuh agak sibuk. Like I told you on the previous post. Kami memboli bolah dekat waratwarta. Mentang mentang dah nak sekolah dah kan? Tiada gambar pada hari itu. Cuma dekat phone saja. Malas nak capai usb. Okey, waktu first day dekat situ macam okey saja sebab cousin tak nampak lagi batang hidung. Next day baru meriah sikit.

2. Aku pergi pantai.

Hari ketiga, 24Dec, kitorang pergi jalan jalan dekat pantai punggur, ofcourse, dekat rengit. haa, dekat sini dah start snap snap gambar. Boleh tahan sikit. 

Tak faham kenapa tangan dia macam tuh.
Angin sudah tiba!

Semua takut terjatuh xD Akulah penyelamat dunia!
Tiba tiba, angin jadi baik.

Cantik tak cantik tak?


Geng tepi pantai!

Wooww, KakLina famous.

Lawa tak lawa tak?

3. Aku pergi Tanjung Piai; Taman Negara.

Oyeah, lepas dah pergi pantai punggur, tak puas lagi! Lepas zohor tu, kitorang pergi Tanjung Piai pulak. Fuhhh, best laa jugak tempat dia. Paling penting, angin dia, sampai boleh terbang tudung nih.

Memang terlalu sangat punya kuat lah angin tuh. Nak control baju pon susah tau.

haa, tengok rambut dia x)

Peace to the yoyo yau.


Muka semua putih melepak yauuuu.




I'm a photog x)



Yaaaaaaaaaaah, kami bangga! Lol.

Yeaah, itu dia aktiviti aktiviti kami di rengit,johor. Okey, aku nak rasmikan, dengan ini, post aku kali ini belum habis lagi. Kuang kuang kuang ajar x)

4. Okey, lokasi seterusnya..... wait for it, ok ok, dekat i-City Shah Alam. weh, aku ingatkan tempat dia batak kecik kot. Tapi, after dah jejak kaki kat situ, memang terkejut. Besar rupanya. Ok, aku jakuuun. First time pergi kan, memang laa. Untunglah sapa yang dapat pergi banyak kali. Untung untung untung. Tapikan, surau dia tak berapa besar. Ok, terlari daripada topic. Dekat i-City nih kan, jenuh jugak nak carik parking. Penuh laa katakan. Gambar kan banyak sangat laa kot. Kirakira dalam 300+, tak perasan pulak boleh snap sampai banyak tuh. Ada sekali tuh kan, KakLina nak amik gambar aku berlatar belakangkan apetah. Sekali ada sorang mamat nih, boleh tahan hensem. Lupa nak amik gambar dengan dia, wakakakakakaka. Okey okey, biar gambar gambar nih yg sambung cerita. *caption fikir sendiri tau.




















Okey,  I thing thats it lah. Gambar memang lah banyak tapi takkan lah nak letak semua bukan? erm, next time maybe kitorang pergi Bukit Broga kott, Insyaallah. oyeah, dah azan. Better go now. See you on the next post.   Oyeah, lupa nak cakap, cuti dah nak habis xD Byebye, Assalamualaikum.


No comments:

Post a Comment