Sunday, January 1, 2012

Tolong bagi tajuk untuk 2012

Assalamualaikum , hye (: *intro, macam biasa

So, memandangkan belambak sangat people yang membebel dekat dashboard aku pasal new year, 2012 *oh, baru korang nak bebel yaa. Aku pun nak jugak lah blablabla pasal new year.

Maaf, aku rasa aku macam ketinggalan sikit, k banyak. Takpe baru 2 Jan kot.

Okey, dekat fb ramai yang cakap diorang dah meningkat usia lah, apalah. k, untung sangat lah hari lahir awal. Kalau aku, dah nak habis sekolah lah baru nak meningkat usia. Aku tak tahu lah kenapa aku nak cemburu, umur je kot.

So, sekarang ni dah masuk 2012 right? Ahh, semuaaaaaaaaaaaaaaaa nak baru kan. weh, phone aku pon baru kot, okey, perlukah dicakapkan? Tidak.

Baju sekolah aku tetap sama warna. Kain sekolah aku tetap sama warna. Tudung sekolah aku tetap sama warna. Sekolah aku tetap sama nama. Entahlah, aku rasa aku memang ditakdirkan sekolah situ sampai form 3 kot, who knows, right? I mean sekolah abim, for your info lah.

Aku tak tau lagi apa azam aku tahun baru nih. Memang perlu ke tukar azam setiap tahun? Okey, don't get me wrong. Aku punya azam tetap sama setiap tahun, sebab tuh lah aku cakap macam tuh. Takkan berubah, cuma akan bertambah. woowww, cool gila ayat aku, kot.

Okey, nak selitkan sedikit cerita menarik tertarik kau memang kena bombombom sambil minum teh tarik. k, semalam, ramai kan yang menyambut hari lahir kan kan kan? 1/1, takkan lah tak ramai. Okey, 1/1, ibu aku lahir pada waktu tarikh itu *ayat keling sat.

Okey, ceritanya bermula begini, ibuku ini baru balik dari travelling jauh nun sano. So, kitorang pergi dekat LCCT untuk jemput dia balik. waktu tuh malam, nak pukol 12 midnight dah (nak dekat 1/1). Waktu dah selamat sampai rumah, ibu sibuk dok bukak beg gedabak besar gila tuh. Banyak barang kot dalam tuh. Sebanarnya, aku malas nak taip, aku nak tunjuk gambar je. Kauorang nak tahu selanjutnya? Pergi carik link kakak aku, KakSina, dengan KakNisa tuh. Hah, dekat situ semua ada, lengkap kot.

Ibu penuh dengan tepung, HAHA x)

Unique tak? (:


Ibu dah semakin comel dan cantik

So, di kesempatan ini, aku nak ucapkan Selamat Hari Lahir untuk ibuku yang cantik yang comel yang baik yang aku sayang ni, walaupun dah lepas dah. May Allah bless you ibu. I love you forever and always.

And guys, happy new year. Semoga tahun nih lebih baik daripada tahun lepas. Kita buka buku baru, dan simpan buku lama. Dan semoga kita boleh jadi a better person dan dapat mendekatkan lagi diri dengan Allah. Insyaallah. Okey, byebye 2011, Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment