Friday, March 2, 2012

Semua orang tak sempurna tapi semua orang cantik dan handsome


Hai. alhamdulillah, aku kembali lagi dengan post yang baru dan mungkin membosankan. tapi terima kasih lah kalau ada yang sudi nak baca sampai habis. insyaallah, tak panjang mana pun.
So, bulan ni semi sibuk dengan ujian topikalnya. tapi okaylah, tak susah mana, cuma science adelah susah sikit, tapi best. aku still dapat jawab walaupun satu hapak pun aku tak baca dekat rumah. heeee, baca last minute always works.

so, blog aku makin buruk kan? muehehehehhe saja buat buruk, tak boleh? membongek, hahahahhah

oh ya, kebelakangan ni kan, adalah orang cakap, hidup aku ni macam perfect gila. yelahkan, sebab ada mak yang sporting, cantik, kakak yang gila gila best, adek yang baik, bapak yang kacak, even kawan aku pun terjatuh hati dekat bapak aku, wakakakakaka *ini orang tu yang cakap.

okay, meh sini aku bagitau. hidup sapa yang perfect? tolong bagitau sikit, heheh. takada seorang pun dalam muka bumi ni yang ada hidup yang sempurna. okay, mungkin sesetengah orang. tapi hidup aku takada lah seperfect yang engkau sangka tu. ada jugak cacat celanya. 
mungkin kauorang rasa macam, 'ihhhh, bestnyer ada mak bapak macam dier tu, sporting gilarrrrrzzzzz' 
hahaha, okay. macam ni lah, cuba kalau korang diberi peluang sekali seumur hidup untuk pilih mak bapak yang korang suka. contohnya lah, korang pilih mak bapak aku. dan percayalah, korang mesti rasa lain. apa yang aku try nak sampaikan sebenarnya, bersyukurlah dengan apa yang korang ada sekarang ni. bersyukurlah korang dikurniakan ibu bapa yang baik. yang still curahkan kasih sayang diorang dekat korang.

oh ya, lagi satu, ada lah sorang makhluk ni kata, bila baca blog aku, rasa macam hidup aku sentiasa happy. takada kepedihan dan pain yang diceritakan dalam blog ini. 
okaylah, let me give you a piece of mine. tak bermakna kalau aku tak ceritakan sebarang kesedihan dalam blog aku, aku tak dijangkiti sebarang dugaan dan pain dalam hidup cik adik sayang oiii. still, ada jugak kesedihan yang aku alami.
oh lagi satu, cuba kau baca post aku yang duluuuuuuuuuuuuuu, ada apa sedikit kesedihan yang aku ceritakan dekat blogah buruk ini. 
cuma sekarang, aku dah jadi lebih matang sikit kot. sebab aku rasa tak perlu kot untuk ceritakan kesedihan aku dekat pembaca. nanti orang anggap macam aku mintak belas kasihan pulak. hahah, lagi satukan, aku dah tak suka sangat mix kan benda public dan privacy. *apa kena mengena hal privacy ni sebenarnya?

aku rasakan macam panjang lah post ni.

tadikan, aku bersihkan kebun belakang sekolah. kebun ke apetah. sakit kaki aku kot. ke hulur ke hilir bawak benda apetah tu. dan ramai jugak mereka yang baik hati meringankan beban aku. aku sayang mereka. lol

weh, aku rasa kan ujian topikal aku tak ada satu A pon lah. cediyyyhhhh nyewww :'(

nada, akak rasa akak rindu awak lah x) 

No comments:

Post a Comment