Saturday, February 18, 2012

Kalau....

..... korang rajin, bacalah post aku yang insyaallah, panjang ini (:


So, lama jugak aku tak sentuh blog aku ni kan. haha, menyepi beberapa bulan, biar orang rindu aku dulu, baru aku hupdate. Okay, so tadi pagi ada tusyen. Tapi macam tak belajar sangat pun. Waktu kh pun kitorang tak belajar apaapa. sejam ceriakan kawasan luar kelas, sejam lagi buat kerja kayu. ohh yaa, kerja kayu tahun ni kan macam lagi susah dari tahun lepas, tapi insyaallah, aku punya lah yang akan jadi paling cantik sekali hahahahahahahhh. 
weh weh, luar kelas kitorang kan macam dah cantik. macam laaaaaah. yelahkan, berkat pertolongan aku kaaaaaaaaaaaan x) 

ohh yaaaaaaaa, aku nak selitkan sedikit sebanyak cerita yang telah pun menjadi past tense. 

so, 12 rabiulawal haritu, ada maulidur rasul. yaa, hari kelahiran nabi. samasama lah kita berselawat ke atas nabi. sekolah aku baru sambut semalam. hari jumaat kaaaaaaaaaan? aku pakai baju kurung warna ungu, ramai ramai pakat pakai warna sama, hahahahh. so, macam macam lah kot aktiviti yang ada. pagi pagi tu berkumpul dekat surau, samasama selawat. dah tengahari sikit tu, kitorang tukar baju sukan, nak main explorace. guess what, kumpulan aku, ten ten ten! menang kot!!! tapi pass dekat budak lelaki sebab macam tak adil lah sebab diorang punya macam lagi mencabar, sebab tu kitorang mengalah kasik kat diorang. tapi sebenarnya aku pun nak protes, tapi aku malas aku pass je lah, ngeeeeeeeeee. nih haa, ada gambar sikit. sikit je laaaah, yang banyak banyak dekat efbee.


 promote air mineral saaaaaaaaaaaaaaaaat.

Haaa, itu cerita maulidur rasul. now, nak cerita pasal sukan pulak. hahahaha, dah lama dah sukan ni. waktu 12 haribulan hari tu. malas nak cerita sebelum ni, jadi aku selit lah sikit kat dalam ni. so, kalau korang nak tahu, aku masuk kawad untuk pbsm. kawad kitorang tak okay. teghabuuuuuuuuuuuuuuuuuuuur! tapi takapalah dah lepas kan. tapi kira okaylah kitorang dapat ingat sikit sikit step. bagus ahhh tu kan. tapi kan, aku lagi suka budak budak kecik tuh dok menari sambil dengar lagu pokok by hazama tu haa. pompom ke pongpong aku pun taktau. janji cool hahahahahahhh
ohh yaa, tahniah lah yaa rumah biru sebab dah menang. rumah merah dapat no. tiga. kira okaylah tu daripada rumah kuning. elok elok stay no. 1, tiba tiba drop pulak ke last, hahahahh,okay maaf korang. aku bukan mengutuk x) 
nih gambar waktu sukan hari tu. macam biasa, tak banyaaaaaaaaaaak. selebihnya ada dekat efbee haku. 



ohh yaa, waktu hari isnin, sehari lepas sukan, geng aku datang rumah nisa, yang dekat gila dengan sekolah tu. kitorang ada buat sepanduk. alhamdulillah, cikgu cakap lawa lah. sepanduk tu pun bukan untuk kitorang, untuk budak seri abim. diorang malas sangat nak buat, tu cikgu suruh kitorang tu. hahahahahhhahahah.













harap post kalini takde lah sebosan post yang lama aku. dan aku mintak maaf, takada banyak gambar. dan aku mintak maaf kalau kauorang rasa post ni tak panjang. Assalamualaikum.






Aku dah ada adik baru x)

note: eh, dengar cerita bulan march nanti, mark nak tutup fb. aku taktau lah dekat mana lagi tempat aku nak letak banyak banyak gambar. harap tak betul lah sebab aku malas gila nak buat burung biru.

Bacalah blog aku lagi satu, ngeeee

No comments:

Post a Comment