Thursday, January 26, 2012

I knew it

Assalamualaikum, hye.

*post kali ni bosan, tolong percaya.

So, sudah agak lama aku tak sentuh blog usang aku ni. Maaf. Kebelakangan ni aku agak busy, eceh macam dah berkerja lah pulok ye dak? haha, klah. aku sebenarnya malas. plus, macam lah ada orang baca kan? eh, ada eh? eceh, hahahaaaa

So, hari ni hari khamis, semalam hari rabu, sebelum tu, selasa, previous, isnin, rewind, ahad, forward balik, isnin, next, selasa, pastu, rabu, hari ni hari khamis. eh, salah, rewind balik rabu, previous, selasa, oooopppppp, stop!!!

Hari selasa tu, kitorang pergi blablabla, ishhhh, baca sini lah, atau pun sini, k

k, rewind back, isnin, previous lagi, ahad, sebelum tu, sabtu, past, jumaat, eh, asal terlebih ni, forward back, sabtu, k berhenti!

so, oleh kerana terlalu bosan duduk rumah tercongok depan tv dengan komputer, sambil tengok enternet, pastu makan, kawan aku bercadang lah untuk datang ke sekolah beramai ramai menyiapkan kerja kh, geo, bm, bi, ba, sej, pi, semua lah. ya, aku datang ke sekolah dengan bersemangatnya, mengharapkan dalam 6-7 orang datang. Tapi, malangnya setelah aku menjejakkan kaki ke kantin sekolah, betapa kecewanya aku. Baru 2 orang datang. Last last cuma 4 orang je, termasuk aku. klah, kira okay lah jugak tuh kan, lebih daripada sorang. okay ah tuh kan, haaa okay ah. k.

so, fast forward, ahad, isnin, selasa, rabu, khamis, stooooooopppppp! k,forward satu, jumaat.

esok aku datang sekolah, k perlukah? ohyeah, esok ada latihan sukaaaaaaan. k aku tetap dengan baju kuningku dan seluar trek line warna kuning dengan jam kuning dengan kasut hitam dengan tudung putih. seperti minggu sebelum ni. haha, macam perlu je. k aku nak makan sebelum tidur, ohh dengan minum air 100 plus, ohh ya, aku keling kbye.

No comments:

Post a Comment