Sunday, April 1, 2012

1 April 2012

Assalamualaikum.

Jadi, hari ni 1 April, esok 2 April and so on. cepat kan masa berlalu. kejap je dah habis bulan mac. terlalu banyak benda yang dah pun ditinggalkan. 

waktu bulan bulan yang lepas, banyak benda berlaku. sampai tak sempat nak cerita dekat blog usang ni. banyak kali jugak tragedi yang tak diingini berlaku. banyak sangat masalah yang menerpa. banyak sangat dugaan yang menjelma. tapi alhamdulillah, Allah bantu aku hadapi semua benda ni. 

waktu bulan bulan yang lepas jugak, aku banyak kali gaduh dengan kawan aku. banyak kali masam muka dengan diorang. hahahah, kelakar gila bila aku rehat dengan orang lain. nampak macam lifeless je, bila menempek dengan orang lain.

pastu pastu, waktu bulan bulan yang lepas, ramai gila cikgu yang suka marah form 2. atas sebab apa pun, aku tak pasti. tapi takpe, kitorang kuat, kitorang tetap tabah. alhamdulillah. kitorang tetap sayang cikgu cikgu. Sebab, kitorang tau, kalau kitorang benci cikgu, ilmu tak masuk. lagi satu, kitorang tau, cikgu sayang sangat dekat kitorang, sebab tu cikgu marah, kan? terima kasih cikgu.

lagi lagi, waktu bulan bulan yang lepas, aku banyak kantoi dalam ujian topikal. sejarah, nahu/sorof, segala. semuanya nak dekat ke fail, eh tak, ke C. teruk gilaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

jadi, aku harap, bulan april may jun july, dan seterusnya, dapat mengukir senyuman sampai ke telinga, dan kegembiraan yang tak terhingga. dan yang lebih penting, dapat mendekatkan diri dan menambahkan rasa cinta kepada Allah. amin~



Sekian saja dari saya. Maafkan saya jika ada salah dan silap.

Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment