Tuesday, May 1, 2012

Strawberi kering

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Awak awak awak awak awak semua rindu saya kan? Ya, saya tahu itu. Yang tak rindu tu, aku tak tahu apa masalah kau k hahahah k.

yo semalam aku baru balik dari chameleonhighleon.*inspirasi yang datang entah dari mana.
so, sekarang aku sebenarnya malas nak cerita pasal lawatan tu. Insyaallah, esok aku cerita okay, itupun kalau aku tak malas. y'know, esok kan sekolah, mungkin kepenatan. tapi, aku akan usahakan lah. tak esok, mungkin lusa, atau tulat. jangan risau, pasti ada.

tapi weh, ada benda wajib ni yang aku nak bagitau. nak tau? k, LAWATAN ITU SANGAT LAH TIDAK TAK BEST. YAA, MAKSUD AKU IA SANGAT DEBOM DEBOM DEBOM BASTIC PUNYA LAWATAN OKAY. korang pun mesti tau, benda jadi best dan seronok bila dengan kawan kaaaaaaaaaan?

tapi ada beberapa kisah dukacita di sebalik sukacita itu. kalau nak tahu, tunggu post yang seterusnyaaaa. wakakakakakakakaaaaa aku rindu chameghon laaaaah! byee assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment