Sunday, May 20, 2012

Ini tajuk.

Hai.

Apa khabar?

Betul ya sihat? Alhamdulillah.

Lama dah tak post apa apa dekat blog ni. apa orang kata tuh? hiatas? hiatus? ah, apa apa je lah.

Actually, gua sibuk dengan ujian topikal. untung ahh, form 1 takde periksa an. dah lah esok sejarah. gua tak baca satu habuk pun. Malas.

Facebook. Gua dah deactivate. Yeaaaaay, tepuk sikit tangan untuk gua. takde pape reason pun aku tak active muka buku tu. cuma benda tu buat gua sakit hati je. eh, bukan muka buku tu, muka yang ada dekat muka buku tu je yang buat gua sakit hati. k sebenarnya gua malas nak cerita pasal muka buku.

Baiklah, disini, gua nak maklumkan, gua ada burung biru. pandai pandai lah sapa yang nak tu, cari sendiri. tapi gua quiet konfiden takde sape pun yang nak, gua tau.

Maybe, lepas ni, gua tak banyak update blog. bukan takde masa, cuma malas. lagipun, bukannya adapun yang nak baca, lagi sekali, gua tau. tapi rajin rajin lah jenguk blog ni sikit, sebab lagu best. ah, tak kesahlah. aku nak out dulu. Bye. #sorry, agak kasar bahasa hari ini. 

Ada orang cakap, dulu, gua seorang yang ceria, sekarang, gua dah lain.

One more stupid love song I'll be sick. #caption takde kene
dengan gambar itu.

No comments:

Post a Comment