Saturday, June 23, 2012

ATPH

Assalamualaikum.

Hai saya Raihan.

Bosan dah dengan blog. makin lama makin uglybetty. k takpelah abaikan pasal tu. eh abah kau sihat?

alhamdulillah abah aku memang sihat, boleh hantar aku pergi hari muzakarah lagi haa. tak sihat ke namanye tu?

oh yaa, memang aku pergi hari muzakarah tadi. alhamdulillah, ramai yang balik dengan gembira. tak dinafikan, ada jugak yang muram. termasuklah aku. k takdelah muram mana. aku dapat no. 8 dalam kelas. ramai yang cakap takdelah teruk mana, kira okay lah tu. tapi bagi aku, macam, teruk jugak weh. bukan apa, aku takut, orang bandingkan aku dengan adek aku. yelah, aku takdelah pandai sangat, macam adek aku. dia dapat no. 1 dalam kelas. k aku taknak sedih sedih k menyesal pulak bukak topik ni.

OOOOOKAAAAAAY!!!!

hari tu, budak semi abim pergi tamrin. dekat ulu yam yang digelar bulu ayam. alhamdulillah program tu berjalan dengan lancar. tapi agak sukar untuk mentafsirkan samada ia menyeronokkan atau sebaliknya. dan yaa, macam yang umar cakap lah kan, banyak sangat ilmu yang masuk. tapi aku tak pasti samada ilmu tu masih ada dalam otak aku lagi atau tak.

k memang minggu ni macam sangat mencabar. boleh dikatakan banyak benda yg aku taknak ia berlaku, tetap berlaku. dan aku tak tau kenapa benda yang aku cerita sekarang ni macam sama dengan blog yang aku tengah buka sekarang ni. k maaf. saya bukanlah seorang pengcopy seperti yang anda sangka. saya hanya copy apa yang ada dekat fikiran saya sahaja.

Sebenarnya saya sayang budak f2. Eh, bai.

No comments:

Post a Comment