Saturday, January 12, 2013

Page 12

Assalamualaikum, dan hai.

Dia cantik like seriously
Long time no post huh? Alhamdulillah, harini kawe sehat belako. Study group tadi berjalan dengan lancar, walaupun ada sikit gangguan. ktutup cite pasal tu.

So, harini dah duabelas haribulan. Alhamdulillah, setakat ni pelajaran semua okay. banyak ilmu dah masuk dalam kepala. Inshaa allah, boleh ingat semua.

Isnin ni ada periksa diagnostik. and to be honest, i'm not fully prepared. entah kenapa, periksa diagnostik ni aku macam taknak buat betul betul. okay i'm not saying that i don't wanna pass the test with flying colours or what. cumanya, aku ada dengar khabar, pelajar yang dapat score test ni dengan baik, untuk kelas petang dia dapat masuk kelas A. dan yang sebaliknya, masuk kelas B. dan khabar itu juga mengatakan bahawa, kelas B biasanya dapat lebih perhatian daripada kelas A.

Okay, i don't know lah samaada benda ni true or false. aku tak kesah pun sebenarnya pasal semua tu. but bila difikirkan balik, as a student lah kan, aku nak jugak lebih perhatian daripada cikgu tersayang. but, at the same time, aku akan try jugak lah untuk score dengan baik, Inshaa Allah.

Alhamdulillah, panjang jugak post aku harini. eh, aku lapar laaah. Nak makangggg. okaylah, choww.

oh before that, harini 12 Jan. And its Zayn Javadd Malik's birthday. tak sangka pulak birthday dia ada no. 12 sama macam aku. lol


Happy Birthday Zayn. You're amazayn and always handsomeee. I labb you!! ;D

Bye, Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment