Sunday, January 20, 2013

Page twenty.

Assalamualaikum. hai, hello.


Apa khabar semua hamba hamba Allah yang dikasihi dan dirahmati Allah sekalian. sihat semuanya? okgood.

haa, harini dah duapuluh/satu/duaributigabelas. cepat sudah masa berlalu. alhamdulillah, semalam hari yang sangat menyeronokkan. dapat hangout dengan kawan dekat warta pun jadi lah, asal hangout sudah. hahah k sebenarnya hangout ni bukan sebarang hangout. kitorang hangout sambil beli barang barang kelas. haa kan best gituuuu.

dan harini, tak pergi mana mana pun. duduk rumah je. lagipun kaklina balik uia tadi. kalau aku pi keluar, tak sempat lah nak bersalam salaman dengan kakak tercintaa. hihih

hari khamis haritu, periksa diagnostik dah habis. sungguh lega hati ini tak perlu duduk dibelakang kelas lagi. and yeah, aku rasa aku konpem masuk kelas B. tengok result paper bm pun, aku dah tau dah aku akan masuk situ. alaa aku tak kesah punggg~ janji dapat belajar, alhamdulillah.

dan tak lama lagi, aku akan menjauhkan diriku dari laman sosial ini. aku rasa tahun ni aku kena belajar betul betul like seriously. fokus sepenuhnya diperlukan dalam perkara ini. inshaa allah, aku akan belajar bersungguh sungguh tahun ni. kemungkinan twitter aku terus tutup kot nanti. hmm tengoklah cano nanti.

okay lah, sampai disini sahajalah yaa. solat asar pun belum ditunaikan lagi. ish ish ish. okay Assalamualaikum semua!! ;)

No comments:

Post a Comment